ОПЛАТА
Готівковий розрахунок
– Оплата готівкою здійснюється в магазині, виключно в національній валюті.
Безготівковий розрахунок (без ПДВ)
– Оплата товару за безготівковим розрахунком здійснюється згідно з виставленим рахунком на оплату на розрахунковий рахунок нашої компанії.
Оплата банківською карткою
– оплата через термінал самообслуговування (комісія стягується згідно з тарифами банку).
Кредит.
– Оплата частинами (в тч онлайн).
ДОСТАВКА
Ми доставляємо товари по всій Україні. Доставка здійснюється зручним для вас перевізником або кур'єрською службою на ваш вибір. Терміни та вартість доставки можуть варіюватись залежно від регіону та обсягу замовлення.
Доставка по місту Полтава безкоштовна.
САМОВИВІЗ
Попередньо уточнюєте у менеджерів наявність необхідного товару.
Оформляєте заявку та дізнаєтесь адресу складу або магазину, в якому знаходиться замовлення.
Оплачуєте та відвантажуєте куплений товар.
ЕТАПИ ОФОРМЛЕННЯ
Для оформлення замовлення необхідно:
вибрати товар, підтвердити наявність та оформити накладну;
сплатити передоплату якщо товар в наявності, 70% - якщо товар "на замовлення", або 100% передоплату (якщо необхідна адресна доставка);
решту суми товара доплатити по готовності товару перед відправкою або самовивізом
ПЕРЕВАГИ
Оплата клієнтами здійснюється згідно з офіційними реквізитами, із зазначенням у призначенні платежу номера замовлення.
Будьте уважні! Не надсилайте ваші гроші на особисті картки, особливо, якщо просять нічого не вказувати в полі призначення платежу. Це можуть бути шахраї!
Наявність у нас офлайн-мережі (тобто стаціонарного магазину) підтверджує нашу надійність порівняно з іншими інтернет-магазинами, які мають лише сайт, який можна видалити за лічені хвилини.
ТЕРМІНИ ПОСТАВКИ
Доставка замовлення 1-3 робочих днів, за умови наявності товару на складі. Але, якщо потрібно терміново, телефонуйте! Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти Вам.
ОТРИМАННЯ ТОВАРУ
Покупець зобов'язаний при отриманні товару оглянути його та за наявності претензій оформити відповідну рекламацію на відділенні.
Покупець зобов'язується стежити за термінами доставки товару самостійно.
ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ
Покупець зобов’язаний оглянути товар та підписати акт-приймання передачі. Претензії до зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень (не стосується заводських дефектів) Ви можете пред’явити лише під час передачі товару продавцем. Посилання на те, що Покупець не оглянув товар (або погано оглянув), що квапив водій, погане освітлення, забруднений товар та ін. причини не є підставою для повернення або обміну товару після від’їзду водія.
Повернення
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
- товар, виготовлений індивідуально, згідно розмірів замовника поверненню не підлягає
ПОВЕРНЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:
1. У салоні "Ваш Простір"
2. Службою «Нова Пошта», зворотна доставка коштом клієнта.
Повернення коштів клієнту за товар відбувається протягом 7 робочих днів. Повернення коштів за браковану продукцію здійснюється у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником. У разі виявлення браку зв’яжіться з нами за вказаними на сайті контактами протягом 2-х робочих днів.